dilluns, 4 de juny del 2012

Els Premis Liebster



L'altre dia em vaig trobar un missatge del Francesc el creador del blog Caminar desprès dels 50 que em comunica que em fa mereixedor del Premi Liebster. La primera impressió es d'alegria, m'han concedit un premi!.Després penso en la recompensa, però a l'hora també en que mai he sentit parlar d'aquest guardó. Busco per Internet i descobreixo que aquest premis son una mena de reconeixement entre bloggers. Quan algú et nomina com a guanyador, tu has de triar 5 blogs que creguis que també se'l mereixen.

Aquesta es la recompensa. Saps que hi ha gent que d'alguna manera et segueix i que creu que fas una bona feina.

Les bases són:

1.- copiar i enganxar el logo del premi al bloc, i enllaçar al blocaire que t'ho ha atorgat.

2.- nominar als teus 5 blocs favorits (han de tenir menys de 200 seguidors) i deixar un breu comentari en els seus blocs per fer-los saber que han rebut el guardó.

   3.- demanar i esperar que aquests blocaires passin el guardó a altres 5 blocs.

Ara em toca escollir  els meus 5 preferits. Aixo es molt complicat, de fet tots els blocs que segueixo son per mi mereixedors del premi. De entrada i per seguir una miqueta les bases del guardó, no li put lliurar a Caminar desprès dels 50, perquè ell ja m'ha l'ha concedit a mi, tot i que crec que s'ho mereix. Un altre blog que penso que també s'ho mereix es Racons, Ruïnes i Prehistòria però el Francesc ja l'ha nominat.
Així doncs aquí teniu els meus escollits:

 Rutes i fonts de Sant Llorenç i l'Obac: Aquest es un premi molt especial per mi ja que aquest es el blog del meu germà. Porta desde l'any 2008 cercant fonts i racons pel parc de Sant Llorenç del Munt i publicant les seves descobertes. Alguna vegada l'he acompanyat i he viscut com es dedica aquesta tasca. També he de dir que per voler seguir les seves passes vaig crear el meu blog.

..Joan, BTT, aventura i més...: Amb el Joan tinc molts sentiments envers la muntanya en comú, tot i que a ell li tira mes la bici que a mi. A més la seva pàgina està molt elaborada

 Lo que cuentan mis botas.: En aquest blog de excursions trobem tot molt be explicat i amb bones fotos. El seu disseny es molt acurat

Les muralles d'Ilturo: En aquest blog la seva creadora penja articles sobre arqueologia i historia del poble de Cabrera de Mar.

Catalunya, indrets amb encant : Com el seu nom indica, aquest blog ens descobreix raconets del nostre país















1 comentari:

  1. Que potser dubtaves que hi havia gent que et seguia? :-D

    Felicitats!!

    ResponElimina